Jak drahé je outsourcovat marketing?
Příklady níže jsou pouze orientační a slouží především k představě. Jsem si vědom, že každý klient je individuální a finální cena za služby tak může být i nižší v závislosti na potřebách klienta.
PPC služby
Minimální délka spolupráce by měla být alespoň 2-3 měsíce. Během této doby mám prostor vyzkoušet několik experimentů, poznat váš projekt a zlepšit výsledky z experimentů k vaši spokojenosti.
Nízký budget
Nemáte potřebu se tolik rozvíjet ale potřebujete spravovat kampaně a mít je pod kontrolou. Ideál pro menší klienty, kteří mají obrat cca okolo 500 000 Kč měsíčně.
- Správa PPC kampaní
- Základní optimalizace
- Hledání příležitostí
- Konzultace na měsíční bázi
- Měsíční dotace okolo 5 hodin
Pracujme na rozvoji
Vaše společnost se rozvíjí a spolu s vyššími tržbami je nutné více optimalizovat náklady i hledání příležitostí. Vhodné u tržeb okolo 1 mil. Kč měsíčně.
- Správa PPC kampaní
- Podrobnější optimalizace
- Hlubší práce s příležitostmi
- Větší prostor pro analytiku
- Častější konzultace
- Měsíční dotace okolo 10 až 12 hodin
Chceme růst více
Vaše společnost už má něco za sebou. Pravděpodobně jste vystřídali už i nějaké agentury nebo vám chybí kapacity pro správu. Obratem se pohybujete okolo 10 mil. Kč.
- Správa PPC kampaní
- Optimalizace a experimenty
- Hlubší práce s příležitostmi
- Prostor pro sociální sítě
- Audit analytiky
- Automatizovaný reporting
- Měsíční dotace okolo 25 hodin
Ostatní služby
Individuální tarif
Každá společnost má jiné potřeby a právě pro tyto příležitosti nabízím individuální tarif. Hodí se pro firmy s větším obratem ale i pro na služby netýkající se PPC reklam.
- Tvorba grafických materiálů
- SEO a copywriting
- Technická dokumentace
- Individuální konzultace
- Tvorba webu a jiné
Komplexní nabídka služeb
Roky praxe sebou přinesli i zkušenosti. Proto se na mě můžete obrátit v mnoha různých případech, které nezapadají do mé hlavní náplně práce a to PPC služby.
Běžně pomáhám klientům s optimalizací webu. Právě třeba zvýšení konverzní poměru má přímý vliv na reklamy a jejich výkon.
Je tak v mém zájmu vám například radit i v tom jak prezentovat produkty, jak optimalizovat kategorie produktů aby z hlediska user experience dávaly smysl.
Přesně pro tyto a všechny ostatní případy používám individuální tarif, který vás rozhodně nesedře z kůže.
Často kladené dotazy
Proč máme ale platit za správu reklam někomu externímu?
Jsem přesvědčen, že v dnešní době si i málo zkušený uživatel dokáže založit reklamy pro svůj vlastní eshop. Bohužel často takové experimenty končí klientovým nezdarem a velkou dírou ve financích. PPC systémy mají svá různá zákoutí a i já je při svých x letých zkušenostech stále poznávám. Jejich vývoji není nikdy konec.
Co když spolupráci přerušíme či zcela ukončíme?
Vlastníkem reklamního účtu je vždy klient. Naopak pokud vám agentura či freelencer nedá přístupy do Google Ads, Skliku či jiného reklamního systému a neudělá vám adminem / vlastníkem tak toto povařuji za varovný signál, který značí, že agentura se nemusí v budoucnu chovat fér. Pokud se tak například rozhodnete okamžitě přerušit spolupráci kvůli nespokojenosti, tak vám garantuji, že k vašemu reklamnímu účtu i datům budete mít stále přístup. Pozn.: Taková situace mi doposud nenastala.
Proč bychom měli spolupracovat právě s vámi?
Nabízím především komplexnost služeb. Online marketing je oborem kde se propojují různé disciplíny. Nejvíce zkušeností mám ze světa PPC reklamy, ale nedělá mi problém vám pomoct i se SEO, grafickým designem, webem, či analytikou webu a zlepšením konverzního poměru.